SISTEM DE ÎNCĂRCARE DE MARE PUTERE PENTRU VEHICULE ELECTRICE CU UNITATE DE DEPOZITARE A ENERGIEI
Prețul nu e vizibil în cazul acestui pachet
Atribuire
Nr.: RO137589
Data: 30.08.2023
VALENTINETTI TIZIANO [IT]
PALUMBO MAURO [IT]
SAMMARTINO ELEONORA [IT]
Descriere:
Invenţia se referă la un sistem de încărcare, de mare putere, a vehiculelor electrice prevăzute cu unitate de stocare a energiei. Sistemul (11,21,31,41,51,61) de încărcare include: o unitate de putere (PU) care poate fi conectată la o reţea de alimentare cu energie electrică şi o unitate de distribuire (DU) care furnizează energie electrică vehiculelor ce necesită încărcare, în care unitatea de putere (PU) menţionată cuprinde o multitudine de sub-module de putere (CM) fiecare cuprinzând un convertor AC/DC bidirecţional şi un aparat de comandă (CB) configurat să activeze/dezactiveze independent fiecare dintre multitudinea de sub-module (CM) şi în care unitatea de distribuire (DU) menţionată cuprinde o secţiune de comandă (CS) care furnizează dispozitive de comutare (SM) configurate să activeze/dezactiveze conexiunea unităţii de distribuire (DU) cu unu sau mai multe dintre sub-modulele (CM) menţionate şi o placă de gestionare a puterii (PMB) configurată să controleze dispozitivele de comutare (SM) pe baza valorilor de tensiune şi curent solicitate de vehiculele care se reîncarcă, placa de gestionare a puterii (PMB) fiind configurată să comunice cu aparatul de comandă (CB) al unităţii de putere (PU) pentru a comunica valorile cerute de tensiune şi curent, sistemul de încărcare cuprinzând în plus o unitate de stocare a energiei (BESS) cuprinzând o treaptă de intrare conectată în aval de respectivele convertoare AC/DC şi echipată cu o unitate de conversie DC/DC bidirecţională şi o treaptă de ieşire conectată la unitatea de distribuire (DU), conexiunea dintre treapta de ieşire a unităţii de stocare (BESS) şi unitatea de distribuire (DU) fiind activată/dezactivată de placa de gestionare a puterii (PMB) pe baza valorilor de tensiune şi curent solicitate de vehicule, în care fiecare dintre sub-modulele de putere (CM) cuprinde un convertor DC/DC conectat în aval de convertorul AC/DC.