ARC-AMORTIZOR

Prețul nu e vizibil în cazul acestui pachet

Interes:

Atribuire

Informații publicare:

Nr.: RO119142

Data: 30.04.2004

Inventator(i):

OTLACAN DIMITRIE D NU [RO]

Aplicant(i):
OTLACAN DIMITRIE D NU [RO]
Clasificare:
Clasificare internationala (IPC):
F16F13/06; F16F9/00; F16F9/06; F16F9/18; F16F9/20; F16F9/22; B61G11/12

Clasificare comuna (CPC):
F16F13/06 (EP); F16F9/003 (EP); F16F9/061 (EP); F16F9/064 (EP); F16F9/20 (EP); F16F9/22 (EP)
Informații aplicație:
Nr.: RO20010001168
Data: 26.10.2001
Număr/numere prioritar(e):
RO20010001168 26.10.2001
Brevete asociate:
AU2001297520; WO03067116
Descriere:

Invenţia se referă la un arc-amortizor hidraulic pentru şocuri, destinat tampoanelor vehiculelor feroviare, care poate avea aplicaţii oriunde este necesară combaterea şocurilor. Arcul amortizor, conform invenţiei, se compune dintr-un cilindru tubular (1), obturat la un capăt şi împărţit printr-o diafragmă (a) prevăzută cu ghidaj central, şi un dispozitiv de etanşare (2), în două camere coaxiale (b şi c), în cameră (b) montându-se un piston (3) având un cap de piston (d) aşezat la anumite distanţe faţă de extremităţile tijei pistonului, o tijă (e) dintr-o parte a capului pistonului (d) montată în ghidajul diafragmei (a). Camera (c) este umplută cu gaz compresibil (9), care se găseşte la o anumită presiune, mai mare ca presiunea atmosferică, sau cauciuc de vulcanizat compresibil, iar camera (d) este umplută cu ulei hidraulic (10) la presiune atmosferică. Camerele (c) arcurilor amortizoare, montate în aparatele de ciocnire sau de tracţiune ale vagoanelor, pot fi legate între ele în diferite configuraţii, asigurând adaptarea caracteristicii forţă - deplasare funcţie de situaţia în care se află vagonul. ŕ

cover