MOTOR POLICARBURANT

Prețul nu e vizibil în cazul acestui pachet

Interes:

Atribuire

Informații publicare:

Nr.: RO133282

Data: 30.04.2019

Inventator(i):

STAN GHEORGHE [RO]

Aplicant(i):
STAN GHEORGHE [RO]
Clasificare:
Clasificare internationala (IPC):
F01B29/04; F01D21/00; F01D21/02

Clasificare comuna (CPC):
F01B17/04 (RO); F01B29/04 (RO); F01K21/02 (RO)
Informații aplicație:
Nr.: RO20170000886
Data: 30.10.2017
Număr/numere prioritar(e):
RO20170000886 30.10.2017
Brevete asociate:
RO133282
BOPI:
Descriere:

Invenţia se referă la un motor policarburant, clasic sau rotativ, cu ciclul de funcţionare în doi sau patru timpi, care poate consuma orice tip de combustibil lichid fosil, folosind aerul şi apa ca mijloc de a transforma energia termică în energie mecanică. Motorul conform invenţiei are în componenţă un rezervor (10) de apă, o pompă (11) de alimentare cu apă, o pompă (12) de înaltă presiune a apei, conceptual ca o pompă de înaltă presiune, o supapă (13) unic sens, montată după pompă (12), o bobină montată pe un rezistor (14) electric pentru preîncălzirea apei şi/sau în faţa unui arzător (60) policarburant, un compensator (15) de presiune a apei, o supapă (16) cu termostat, pentru a trimite apa înapoi în sistem, iar în cazul în care temperatura apei este optimă, termostatul eliberează calea apei către un injector (31) cu comandă electromagnetică sau piezoelectrică cu pulverizator, pentru fiecare cilindru în parte, conceptual de acelaşi tip cu cele montate pe motoarele diesel actuale, pentru injectarea apei, iar injectorul (31) este montat într-un dispozitiv (40) ce conţine două sau mai multe plăci perforate, confecţionate din grafit, prin care pot circula aerul, gazele fierbinţi, fiecare având încorporat câte un rezistor (41); între plăci sunt montate un strat (42) sau mai multe de plase de fire spaţiate strâns legate, foarte subţiri, iar dispozitivul (40) de menţinere a temperaturii ridicate şi constante dintr-o cameră (30) de comprimare are la celălalt capăt ieşirea direct în cilindrul (50) motorului, printr-un ajutaj (45) de formă tronconică, ce proiectează umbra lui numai pe suprafaţa pistonului motor (90), în aşa fel încât la PMI această suprafaţă să fie cel mult egală cu suprafaţa totală a pistonului motor; apa pulverizată intră sub presiune în dispozitiv (40), unde este încălzită de fluidul comprimat şi supraîncălzit în cameră (30), dar şi de rezistenţele dispozitivului (40), şi astfel se transformă în abur instantaneu.