DISPOZITIV DE TRACŢIUNE, PENTRU VEHICULE FEROVIARE

Prețul nu e vizibil în cazul acestui pachet

Interes:

Atribuire

Informații publicare:

Nr.: RO120129

Data: 30.09.2005

Inventator(i):

STAUB JOHN [DE]

ROMMERSKIRCHEN KURT [DE]

Aplicant(i):
EISENBAHNTECH HALBERSTADT GMBH [DE]
RINGFEDER GMBH [DE]
Clasificare:
Clasificare internationala (IPC):
B61G9/04; B61G9/22

Clasificare comuna (CPC):
B61G9/045 (EP); B61G9/22 (EP)
Informații aplicație:
Nr.: RO19990000394
Data: 08.10.1997
Număr/numere prioritar(e):
DE19961041572 09.10.1996 ; WO1997EP05462 08.10.1997
Brevete asociate:
ATE191408; CZ92599; DE19641572; EP0929432; PL184381; PL332862; SK45999; WO9815446
Descriere:

Invenţia se referă la un dispozitiv de tracţiune, pentru vehicule feroviare. Dispozitivul conform invenţiei este format, în principal, dintr-o placă (8) de sprijin, asamblată cu vehiculul, o unitate (7) elastică şi un element (1) de tracţiune, pentru montarea unităţii (7) elastice, la un braţ (6) de cuplare al unui cârlig de tracţiune sau la un cuplaj automat de tracţiune. Elementul (1) de tracţiune este format din două eclise (2 şi 3), distanţate între ele, care sunt legate în spate, printr-un bolţ (4) de legătură, pe care se sprijină unitatea (7) elastică, iar în faţă, este prevăzut un bolţ (5) de racordare, asamblat cu braţul (6) de cuplare, ambele eclise (2 şi 3) deplasându-se longitudinal, în placa (8) de sprijin.