VAGON PENTRU TRANSPORT COMBINAT, FEROVIAR/RUTIER

Prețul nu e vizibil în cazul acestui pachet

Interes:

Atribuire

Informații publicare:

Nr.: RO121333

Data: 30.03.2007

Inventator(i):

LOHR ROBERT [FR]

ANDRE JEAN LUC [FR]

LANGE SEBASTIEN [FR]

OBER JACQUES [FR]

Aplicant(i):
LOHR IND [FR]
Clasificare:
Clasificare internationala (IPC):
B61D3/16; B61D3/18; B61D47/00

Clasificare comuna (CPC):
B61D15/00 (KR); B61D3/184 (EP); B61D47/005 (EP)
Informații aplicație:
Nr.: RO20020001621
Data: 20.06.2001
Număr/numere prioritar(e):
FR20000007959 21.06.2000 ; WO2001FR01932 20.06.2001
Brevete asociate:
ATE296738; AU6920701; CN1323003; CN1443128; CZ304967; DE60111220; EP1292478; ES2243517; FR2810609; HU0301209; HU228722; JP2004501028; KR100774015; KR20030018002; PL202970; PL359135; PT1292478; RU2272727; WO0198129
Descriere:

Invenţia se referă la un vagon pentru transportul combinat, feroviar/rutier, cuprinzând două platforme de capăt ce susţin o structură feroviară, pivotantă, pe care se a?ază încărcătura rutieră. Vagonul conform invenţiei are două platforme (2 ?i 3) de capăt, care se sprijină pe ni?te boghiuri (4 ?i 5) sau osii, ?i o structură (6) feroviară, pivotantă ?i purtătoare a încărcăturii rutiere, asamblată demontabil, princel puţin una din extremităţile sale, la platformele de capăt (2 sau 3), ?i care poate fi acţionată de o mi?care de pivotare dus-întors, spre ?i dinspre un peron, în timpul fazelor de încărcare ?i de descărcare în poziţie oblică, faţă de direcţia generală, longitudinală, a vagonului, iar un element (23) longitudinal de legătură asigură menţinerea celor două platforme (2 ?i 3) de capăt în poziţia lor iniţială, în timpul operaţiilor de încărcare-descărcare.

cover