SISTEM PUBLICITATE-VÂNZARE, INTERACTIV-NONINTERACTIV

Price not visible for this package

Interest:

Assignment

Publication info:

No.: RO201600049

Date: 30.01.2018

Inventor(s):

DIRDARA KLAUS [RO]

Applicant(s):
DIRDARA KLAUS [RO]
Classification:
International patent classification (IPC):
G06Q30/02

Cooperative patent classification (CPC):
Application info:
No.: RO20160000049U
Date: 28.12.2016
Priority number(s):
RO20160000049U 28.12.2016
Related patents:
RO201600049
BOPI:
Description:

Invenţia se referă la un sistem de publicitate/vânzare care reuneşte într-un singur dipozitiv derularea de clipuri video şi/sau audio şi fotografii pe televizoare, monitoare, tablete, telefoane, calculatoare, laptopuri, în scopul de a prezenta clienţilor sau oricăror altor persoane clipuri video şi/sau audio publicitare, de a vinde produse, de a prezenta produse şi/sau servicii, acestea având rolul de a informa şi/sau recompensa clienţii, clienţii potenţiali sau alte persoane pentru a le atrage către produsele prezentate. Sistemul conform invenţiei cuprinde un modul al unei unităţi centrale de prelucrare (CPU) care comunică cu mai multe module ale unui automat de vânzare a produselor, şi anume: un modul al unor senzori de proximitate care evaluează câte persoane se află în zona automatului, un modul al unei imprimate, care are rolul de a tipări diverse mesaje, texte, invitaţii, coduri de acces, şi altele asemenea, destinate unui client, un modul al unei camere video care transmite imagini către modulul unităţii centrale de prelucrare, un modul de preluare a unor semnale având rolul de a colecta semnale din automatul de vânzare şi de a le transmite către modulul unităţii centrale de prelucrare care le va analiza, pe baza unor protocoale prestabilite, semnalele putând să cuprindă informaţii privind buna funcţionare a automatului, consumul produselor din automatul de vânzare, sau alte informaţii, un modul al unui sistem audio, un modul al acţionărilor aparatului şi un modul monitor pentru interacţiunea vizuală cu clienţii; sistemul mai cuprinde un modul al operatorului, care poate fi acţionat de un operator uman şi care comunică, prin intermediul unităţii centrale de prelucrare, cu modulele automatului de vânzare a produselor, pentru a crea o legătură între operator şi clientul automatului de vânzare a produselor.