SISTEM DE SUPRAALIMENTARE CU AER PRIN INJECŢIE A UNUI MOTOR CU ARDERE

Price not visible for this package

Interest:

Assignment

Publication info:

No.: RO132997

Date: 28.12.2018

Inventor(s):

BOGDAN LUCIAN [RO]

ENE MARIUS DANIEL [RO]

GUILLOUZIC YANNICK [RO]

Applicant(s):
RENAULT SAS [FR]
Classification:
International patent classification (IPC):
F02B21/00; F02B3/00; F02M23/00

Cooperative patent classification (CPC):
F02B21/00 (RO); F02B3/00 (RO); F02M23/003 (RO); Y02T10/12 (EP)
Application info:
No.: RO20170000409
Date: 22.06.2017
Priority number(s):
RO20170000409 22.06.2017
Related patents:
RO132997
BOPI:
Description:

Invenţia se referă la un sistem de supraalimentare cu aer prin injecţie a unui motor cu ardere internă. Sistemul conform invenţiei cuprinde un filtru (6) de aer, care realizează filtrarea unui prim flux de aer, şi un repartitor (8) de aer, în care admisia primului flux de aer este controlată prin cel puţin o clapetă (7) de admisie aer, precum şi o incintă (5) de injecţie în care poate fi admis acel prim flux de aer provenind din filtru (6), admisia fiind controlată prin cel puţin o primă electrovalvă (3.4) şi de unde transmiterea acelui prim flux de aer filtrat în repartitorul (8) de aer poate fi controlată cu ajutorul clapetei (7) de admisie, un compresor (2) capabil să asigure comprimarea unui flux secund de aer, a cărui admisie din mediul exterior este controlată prin cel puţin o electrovalvă (3.3) secundă, un rezervor (1) de aer comprimat în care admisia fluxului secund de aer provenind de la compresor (2) este controlată prin cel puţin o electrovalvă (3.1) terţă, iar evacuarea fluxului secund de aer din rezervor (1) prin cel puţin o a patra electrovalvă (3.2), o primă conductă (4a) de aer sub presiune aflată în conexiune de fluid cu compresorul (2) şi cu rezervorul (1) şi cel puţin un injector (4.1) aflat în conexiune de fluid cu cea de-a doua conductă (4b) de aer comprimat, şi capabil să asigure injecţia controlată a fluxului secund de aer comprimat provenind din rezervor (1) în incinta (5) de injecţie şi, în continuare, prin intermediul clapetei (7) de admisie, în repartitorul (8) de aer şi mai departe în cilindrii unui motor (10) de ardere internă.