TRANSMISIE MECANICĂ CU VARIAŢIE CONTINUĂ A RAPORTULUI DE TRANSMITERE
Price not visible for this package
Assignment
No.: RO134512
Date: 30.10.2020
SIVU VICTOR [RO]
Description:
Invenţia se referă la o transmisie mecanică cu variaţie continuă a raportului de transmitere, destinată oricărui tip de vehicul, cum ar fi autovehicule sau ambarcaţiuni cu propulsie, utilaje, reductoare sau multiplicatoare mecanice fixe din diverse domenii. Transmisia conform invenţiei este constituită dintr-o roată (1) motoare cuplată prin axul său la un motor care furnizează un moment motor şi pe care acesta îl preia şi angrenează nişte roţi (3) satelit, montate pe nişte axe (10), care au o mişcare de revoluţie în jurul roţii (1) motoare şi care intră în contact cu dinţii unei coroane (2) motoare, care este fixată într-o carcasă (19), având nişte dinţi (4) ficşi şi mobili, dinţii (4) mobili fiind acţionaţi de nişte came (5), care sunt dispuşi doar pe o porţiune a coroanei (2), mişcarea de revoluţie fiind transmisă axelor (10) montate în canalele radiale ale unei roţi (8) stelare, care se roteşte într-un lagăr format din nişte role (7) şi nişte inele (6 şi 9) exterioare, care au rolul de a modifica poziţia roţii (8) stelare prin intermediul unor şuruburi (17) de translaţie acţionate de nişte motoare (21) pas cu pas, de nişte roţi (22) dinţate şi de o curea (23) dinţată, în funcţie de necesitatea raportului de transmitere şi care sunt sprijinite prin lagăre de rotaţie în nişte carcase (18 şi 19), transmiţând o mişcare de rotaţie şi axelor (10) din afara zonei de angrenare a coroanei (2), toate axele (10) transmit o mişcare de revoluţie asupra unor roţi (13) satelit care sunt în angrenare permanentă cu o roată (14) condusă, roţi (13) satelit care intră în contact cu dinţii unei coroane (12) motoare fixată într-o carcasă (18), având nişte dinţi (16) ficşi şi mobili, dinţii (16) mobili fiind acţionaţi de nişte came (15), care sunt dispuşi doar pe o porţiune a coroanei (12), moment în care mişcarea de revoluţie este transmisă la roata (14) condusă şi astfel momentul motor de la intrare, de la axul roţii (1) motoare, ajunge la axul roţii (14) conduse.