AMORTIZOARE ŞI SUSPENSII CU CORECTOARE DE ASIETĂ

Price not visible for this package

Interest:

Assignment

Publication info:

No.: RO130554

Date: 30.09.2015

Inventor(s):

NICULESCU ADRIAN IOAN [RO]

Applicant(s):
NICULESCU ADRIAN IOAN [RO]
Classification:
International patent classification (IPC):
B60G17/015; F16F9/05

Cooperative patent classification (CPC):
B60G15/063 (EP); B60G15/065 (EP); B60G17/052 (EP); B60G17/08 (RO); F16F9/0209 (RO); F16F9/0245 (EP); B60G2202/314 (EP); B60G2204/1262 (EP); B60G2400/51222 (EP); B60G2500/30 (EP)
Application info:
No.: RO20150000368
Date: 28.05.2015
Priority number(s):
RO20150000368 28.05.2015
Related patents:
RO130554; WO2016188933
BOPI:
Description:

Invenţia se referă la un amortizor cu corector de asietă, destinat suspensiilor caroseriilor, cabinelor, scaunelor sau grupului motopropulsor ale vehiculelor şi autovehiculelor rutiere, feroviare, aeriene şi aerospaţiale, şi în bare paraşoc, pentru absorbţia de impact. Amortizorul conform invenţiei este constituit dintr-o incintă () torică, în care este introdus un gaz comprimat, ce realizează forţa portantă dorită prin controlul presiunii, presiunea acestuia acţionând asupra unui capac () fixat pe o tijă () a unui amortizor () propriu-zis, amortizor () care serveşte atât ca element de ghidare, cât şi ca suport pentru etanşarea alunecătoare care închide în partea inferioară incinta () torică, aceasta fiind delimitată central de tijă () şi de un corp () al amortizorului (), în partea superioară, de capacul () fixat pe tijă () şi etanşat faţă de aceasta printr-o garnitură () de etanşare, şi lateral, de un cilindru () exterior solidar cu capacul (), şi închisă alunecător la partea inferioară de un corp () toric fixat pe corpul () amortizorului () şi etanşat faţă de acesta, corpul () fiind prevăzut cu unul sau mai multe canale () care conţine/conţin una sau mai multe garnituri () elastice de etanşare, ale căror buze etanşează alunecător faţă de o suprafaţă () interioară, finisată, a cilindrului (), precum şi de un piston () toric fixat în interiorul cilindrului (), pistonul () având în interior nişte canale () în care este introdusă una sau mai multe garnituri () elastice de etanşare.