CILINDRU COMPRESOR ORIZONTAL CU PISTON CU CAPETE ÎNCLINATE

Price not visible for this package

Interest:

Assignment

Publication info:

No.: RO131994

Date: 30.06.2017

Inventor(s):

PRODAN MARIAN [RO]

Applicant(s):
COMPRESSOR PUMP IND S R L [RO]
Classification:
International patent classification (IPC):
F03B13/14

Cooperative patent classification (CPC):
F04B35/00 (RO); F04B39/00 (RO); F04B39/0005 (RO); F04B39/0022 (RO); F04B39/125 (RO); Y02E10/30 (EP)
Application info:
No.: RO20150000959
Date: 03.12.2015
Priority number(s):
RO20150000959 03.12.2015
Related patents:
RO131994
BOPI:
Description:

Invenţia se referă la un cilindru compresor de gaze orizontale, cu piston cu camere înclinate, echipate cu pistoane care permit autoridicarea în procesul de comprimare a gazului. Cilindrul conform invenţiei este prevăzut cu capete înclinate realizate în corpul cilindrului (1) spre carter şi, de asemenea, spre capul cilindrului dinspre o chiulasă (6), iar ţinând cont de formele constructive tipice ale cilindrilor pentru compresoare orizontale, se vor lua în considerare realizarea suprafeţei înclinate rezultate din prelucrarea corpului cilindrului înspre carter şi realizarea suprafeţei înclinate a camerei de comprimare spre chiulasă (6) prin prelucrarea înclinată a chiulasei (6), camerele de comprimare înclinate reieşind la cele două capete de cursă din suprafaţa înclinată a capului pistonului şi suprafaţa înclinată a cilindrului spre carter şi suprafaţa înclinată a capului pistonului şi suprafaţa înclinată a chiulasei (6), unghiul de înclinare al camerei realizându-se corespunzător cu parametrii de funcţionare ai compresorului, presiunea de comprimare, jocul necesar la capăt de cursă, spre carter şi spre chiulasă, diametrul cilindrului (1)/diametrul tijei unui piston (3), viteza de deplasare, turaţia de funcţionare, greutatea tijei piston (3) pe parcursul deplasării pistonului în camera cilindrului, forţele de inerţie rezultante pe lungimea cursei duble, iar această înclinare se va corela cu forţa de greutate a pistonului, în aşa fel încât, în zona vitezei maxime a pistonului, pe lungimea cursei, la jumătatea distanţei, să se realizeze compensarea forţei de greutate a pistonului cu o forţă echivalentă pe verticală şi de sens contrar cu această greutate, pentru a realiza reducerea forţelor de frecare dintre nişte benzi (5) portante şi nişte segmenţi (4) ai tijei piston (3), în contact cu cămaşa cilindrului (2), sau cu cilindrul (1) direct, la cilindrii monobloc.