SISTEM DE INJECŢIE A COMBUSTIBILULUI, CU CONTROL PRIN AER COMPRIMAT

Price not visible for this package

Interest:

Assignment

Publication info:

No.: RO120212

Date: 28.10.2005

Inventor(s):

COBB WILLIAM T JR [US]

Applicant(s):
DESIGN & MFG SOLUTIONS [US]
Classification:
International patent classification (IPC):
F01M1/06; F01M1/08; F02B13/00; F02B23/08; F02B25/16; F02B25/20; F02B25/22; F02B27/00; F02B27/02; F02B29/02; F02B29/06; F02B29/08; F02B33/04; F02B33/34; F02B33/44; F02B63/02; F02F3/00; F02M37/00; F02M45/02; F02M67/02; F02M67/06; F02M69/08; F02M69/10; F02B75/02; F02M25/07; F02M35/10

Cooperative patent classification (CPC):
F02B21/00 (EP, US); F02B25/20 (EP, US); F02B25/22 (EP, US); F02B27/006 (EP, US); F02B33/04 (EP, US); F02B63/02 (EP, US); F02M26/01 (EP, US); F02M26/37 (EP, US); F02M35/1019 (EP, US); F02M35/10301 (EP, US); F02M67/02 (EP, US); F02M67/06 (EP, US); F02M69/08 (EP, US); F02M69/10 (EP, US); F02B2075/025 (EP, US); Y02T10/12 (EP, US)
Application info:
No.: RO19200100179
Date: 19.07.1999
Priority number(s):
US19980138244 21.08.1998 ; WO1999US16246 19.07.1999
Related patents:
AR020227; ATE511003; AU5111199; AU759748; BR9913204; CA2338877; CN1125238; CN1323374; CZ2001340; EP1108126; HU0103792; JP2002523667; JP4058240; MXPA01001870; MY123334; NZ509726; PL348030; TR200100633; TW429287; US6273037; US6295957; WO0011334
Description:

Invenţia se referă la un sistem de injecţie a combustibilului, mai specific, la un sistem de injecţie a combustibilului, cu control prin aer comprimat, pentru un motor cu ardere internă, în doi timpi, de cilindree mică. Sistemul de injecţie, conform invenţiei, are o conductă, cu o primă deschidere în cilindru, formând o fantă de injecţie a combustibilului şi a aerului comprimat, şi o a doua deschidere în carter, formând o intrare pentru aerul comprimat şi o fantă de evacuare, unde pistonul deschide şi închide cele două fante, având o mişcare alternativă în cilindru, prima şi a doua fantă se află suficient de departe, una de cealaltă, iar pistonul este dimensionat şi format astfel, încât acesta, aproape simultan, deschide intrarea aerului comprimat şi fanta de evacuare şi închide fanta de injecţie a combustibilului şi aerului comprimat, fanta de evacuare rămâne deschisă, pe măsură ce pistonul se deplasează către şi prin punctul mort interior.

cover