ECHIPAMENT CU VARIATOR DE CURENT CONTINUU, PENTRU ACŢIONAREA TROLEIBUZELOR

Price not visible for this package

Interest:

Assignment

Publication info:

No.: RO120395

Date: 30.01.2006

Inventor(s):

RĂDULESCU VASILE [RO]

STRĂINESCU IOAN [RO]

MOROIANU LEONARD [RO]

TUDOR EMIL [RO]

GHEORGHE SERGIU [RO]

BOZAS FLORIN RADU [RO]

MITROI GHEORGHE [RO]

Applicant(s):
ICPE SAERP S A [RO]
Classification:
International patent classification (IPC):
B60L7/22; B60L9/04; H02P5/00

Cooperative patent classification (CPC):
Y02T10/72 (EP)
Application info:
No.: RO20010000979
Date: 29.08.2001
Priority number(s):
RO20010000979 29.08.2001
Description:

Echipamentul cu variator de curent continuu, pentru acţionarea troleibuzelor cu motoare de curent continuu, conform invenţiei, conţine două siguranţe fuzibile ultrarapide, de linie (1 şi 2), câte una pentru fiecare fază, un filtru de paraziţi radio, format din două inductanţe (3 şi 4), câte una pentru fiecare fază, un condensator (5) montat în paralel, cu un element de protecţie la supratensiune (6), un contactor de limitare (7), înseriat cu un rezistor de limitare (8) şi două contactoare principale (9 şi 10), care se închid temporizat, după închiderea contactorului de limitare (7), prin care tensiunea continuă de alimentare este aplicată unui redresor monofazat, cu patru diode (11, 12, 13 şi 14) pentru regimul de mers şi două tiristoare (15 şi 16) montate antiparalel pe diode, tiristoare ce sunt blocate în regim de mers, tensiunea de ieşire din punte este aplicată unui filtru de reţea LCR, la polaritatea minus, a condensatorului din filtru (18), fiind conectat emitorul unui tranzistor IGBT (20) al unui variator de curent continuu, la colectorul tranzistorului (20) fiind conectat anodul unei diode de regim (21), având colectorul conectat la polaritatea plus, a condensatorului (18), la colectorul tranzistorului (20) este înseriat un circuit format dintr-o inductanţă netezire curent (23), excitaţia motorului de tracţiune (Ex) de tip serie, un contactor mers înainte (24), legat la borna "a" a rotorului motorului de tracţiune (M), la borna "b" a lui, fiind conectat alt contactor mers înainte (25), aceşti contactori fiind închişi la mersul înainte al troleibuzului şi, respectiv, pentru mersul înapoi, contactorii mers înainte (24 şi 25) s