MAŞINĂ CU PISTON ŞI METODĂ DE COMANDĂ A PISTOANELOR

Price not visible for this package

Interest:

Assignment

Publication info:

No.: RO120726

Date: 30.06.2006

Inventor(s):

MOE MAGNE [NO]

KYLLINGSTAD AGE [NO]

Applicant(s):
NAT OILWELL NORWAY HOLDINGS AS [NO]
Classification:
International patent classification (IPC):
F04B1/14; F04B11/00; F04B9/04; F04B9/06

Cooperative patent classification (CPC):
F04B1/146 (EP, US); F04B11/0066 (EP, US); F04B9/042 (EP, US)
Application info:
No.: RO20030000207
Date: 13.09.2001
Priority number(s):
NO20000004596 15.09.2000 ; WO2001NO00374 13.09.2001
Related patents:
AU2001294413; AU9441301; BR0113862; CA2422039; CN1273731; CN1459004; EA004452; EA200300352; EP1327074; NO20004596; NO316653; PL201007; PL360701; US2004011193; US7004121; WO0223040
Description:

Invenţia se referă la o maşină cu piston, sub forma unei pompe sau motor cu piston, de tipul celor în care doi sau mai mulţi cilindri cu piston, careconlucrează şi care, în cazul exemplului de pompă al maşinii cu piston, contribuie la punerea în mişcare a unui curent de fluid, iar, în cazul exemplului de motor al maşinii cu piston, este acţionatde către un curent de fluid. Maşina conform invenţiei este alcătuită din doi sau mai mulţi cilindri(14b şi14c) poziţionaţi cu aceeaşi distanţă unghiulară, în raport cu o axă, prevăzuţi cu nişte pistoane (16) cu mişcare rectilinie, alternativă, având nişte biele (18b şi 18c) prin intermediul cărora fiecărui piston (16) i se imprimă o deplasare comandată, corelată cu deplasarea dată, comandată, aceluilalt sau celorlalte pistoane. Metoda conforminvenţiei constă în faptul că fiecare piston esteaccelerat şi decelerat liniar, la sfârşitul şi, respectiv, la începutul unei curse active, astfel încât suma vitezelor pistoanelor, în timpul fazei de tranzit, este constantă şi egală cu viteza la care un piston lucrează în mod normal, în timpul cursei active.

cover