SISTEM PENTRU MĂSURAREA AUDIENŢEI TV ÎN TIMP REAL PENTRU DISTRIBUŢIA RECLAMEI AUDIO-VIDEO TV TARGHETATE ŞI CARE ASIGURĂ INTERACŢIUNEA UTILIZATORULUI RELAŢIONAT CU CONŢINUTUL AUDIO-VIDEO
Price not visible for this package
Assignment
No.: RO202000047
Date: 30.07.2021
MOLDOVAN MARIUS FLORIN [RO]
Description:
Invenţia se referă la un sistem pentru măsurarea audienţei TV în timp real, pentru distribuţia de reclame audio-video TV destinate unui public ţintă şi care asigură interacţiunea utilizatorului cu conţinutul audio-video. Sistemul conform invenţiei este alcătuit dintr-un telefon (1) mobil inteligent pe care este instalată o aplicaţie (2) software, conectat într-o reţea LAN, prin intermediul unui ruter (R) fără fir generând reţeaua LAN, cu un televizor (6) inteligent care dispune de o interfaţă (7) de comunicare TV UPnP şi/sau de un serviciu destinat comunicaţiei cu o aplicaţie terţă cum ar fi WebSocket şi cu un server (3) central pe care este instalată o altă aplicaţie (4) software care primeşte date de la telefonul (1) inteligent, le stochează într-o bază de date (11), le analizează şi expune rapoarte în timp real către un anumit beneficiar, referitoare la conţinutul audio-video urmărit la TV, la utilizatorii care îl vizionează efectiv şi la modul în care aceştia interacţionează cu conţinutul audio-video, pe baza datelor transmise de telefonul (1) inteligent, salvate pe server (3), în baza de date (11) gestionată de aplicaţia (4) software, rapoartele fiind expuse pe o interfaţă (5) web. Totodată, prin monitorizarea şi analiza, la nivelul serverului (3), în timp real, a semnalului/semnalelor audio-video al/ale conţinutului audio-video transmis de operatori pe canalele TV, pentru detectarea intervalelor de timp în care sunt transmise reclame, şi prin sincronizarea datelor cu cele primite de la telefonul (1) inteligent, privind conţinutul vizualizat de utilizator la televizor (6), şi ţinând cont de preferinţele utilizatorului, de la server (3) se va putea transmite către televizor (6) conţinut audio-video adecvat diferitelor tipuri de utilizatori, oferind totodată posibilitatea de a achiziţiona, în timp real, printr-o comandă iniţiată de la telefonul (1) inteligent, produsele/serviciile cărora li se face reclamă.