MOTOR TERMIC ROTATIV

Price not visible for this package

Interest:

Assignment

Publication info:

No.: RO120985

Date: 30.10.2006

Inventor(s):

GEORGESCU PETRICĂ LUCIAN [RO]

Applicant(s):
GEORGESCU PETRICA LUCIAN [RO]
Classification:
International patent classification (IPC):
F01C1/073; F01C11/00

Cooperative patent classification (CPC):
F01C1/073 (EP); F01C11/008 (EP)
Application info:
No.: RO20050000603
Date: 30.06.2005
Priority number(s):
RO20040000835 04.10.2004 ; RO20050000603 30.06.2005
Related patents:
WO2006038825
Description:

Invenţia se referă la un motor termic rotativ, de tip toroidal, destinat să echipeze autovehicule, aeronave, nave, să antreneze grupuri electrogene, pompe şi compresoare, iar în cazul utilizării aburului, poate fi utilizat la antrenarea generatoarelor electrice. Motorul conform invenţiei are nişte ansambluri motor, alcătuite din blocuri (5, 6, 7 şi 8) de evacuare, aşezate simetric, care sunt prevăzute cu inele (17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 şi 24) colectoare şi care, împreună cu nişte cilindri (29, 30, 31 şi 32) intermediari aicamerei de ardere şi cu nişte blocuri (41, 42, 43 şi 44) de admisie, formează o cameră de ardere toroidală, în care se rotesc nişte discuri (13, 14, 15 şi 16) cu pistoane, în opoziţie şisolidare cu nişte arbori (121 şi 122) motor, în contact cu nişte discuri (25, 26, 27 şi 28) cu pistoane basculante, care sunt prevăzute cu nişte came (45, 46, 47 şi 48) cu role de comandă, ce pot intra în contact cu un ansamblu de lamele alcătuite din nişte capace (49, 50, 51 şi 52) de fixare a lamelelor care se înfiletează de discuri (61 şi 62) centrale de suport al lamelelor, care pot fi rotite prin intermediul unor axe (71 şi 72) melcate, în spaţiul dintre ele, fiind poziţionate lamele (63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 şi 70), un ansamblu forţă/alimentare, alcătuit din nişte capace ale angrenajului (73 şi 74) intermediar, montate prin înfiletare de corpul ansamblului (95) forţă/alimentare, care are la interior nişte roţi (77 şi 78) dinţate, montate pe nişteaxe (121 şi 122) motor şi care angrenează conic nişte roţi dinţate (96 şi 97) de preluare a forţei, aflate pe nişte axe (98 şi 99) de transmitere a forţei, motorul putând fi